INLOGGEN
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Aanmelden
Wachtwoord herstellen
 
Zich registreren Aanmelden
ONZE KAARTEN
BRANCHE
B2B (Bedrijven aan bedrijven)
B2C (Bedrijven aan consumenten)
Bouwnijverheid
Cultuur & sport
Detailhandel
Gezondheidszorg
Horeca & recreatie
Kinderopvang
ALGEMEEN
Bedankt (13)
Beterschap (18)
Condoleance (6)
Geboorte (35)
Gefeliciteerd (42)
Geslaagd (16)
Hoe gaat het (1)
Huwelijk (17)
Jubileum (12)
Kerstmis (5)
Kinderen (26)
Nieuwe baan (6)
Pensioen (4)
Samenwonen (3)
Secretaressedag (1)
Sorry (2)
Sterkte (9)
Succes (5)
Uitnodiging (18)
Vakantie (1)
Veel geluk (8)
Verhuizing (8)
Verjaardag (52)
Welkom (4)
Zakelijk (11)
Zomaar (19)
Zwangerschap (1)

Hoe kan ik contact opnemen met Superkaartje?

Je kunt contact opnemen door een e-mail te sturen naar informatie@superkaartje.nl.

Ik heb een account aangemaakt maar ik heb de bevestigings e-mail niet ontvangen.

Wanneer je een Superkaartje account hebt aangemaakt, ontvang je van ons een e-mail met de inloggegevens. Het kan zijn dat deze e-mail niet in je mailbox terechtkomt, maar in je map Ongewenste e-mail of Spam. Controleer daarom of de e-mail daar terecht is gekomen. Soms kan het ook even duren voordat je de bevestigings e-mail ontvangt.

Ik heb een account maar kan niet inloggen.

Wanneer je een account hebt aangemaakt, kun je inloggen. Je inlognaam is altijd je e-mail adres. Mocht je je wachtwoord niet meer weten, klik dan op "Wachtwoord vergeten" in het inlogscherm. Het invoeren van je gegevens is erg gevoelig voor fouten. Let daarom op typefoutjes of evt. overbodige spaties.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Alle persoonsgegevens die je verstrekt aan Superkaartje worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. Superkaartje verstrekt geen persoonsgegevens aan derden.

Doen jullie de kaartjes voor mij op de post?

Zodra de kaarten gemaakt en betaald zijn worden ze gedrukt en op de post gedaan door Superkaartje.

Hoe worden mijn kaarten bezorgd?

De kaarten worden door de postbode (van PostNL) bezorgd. Voor een correcte bezorging ben je dus afhankelijk van de postbode, net als wanneer je zelf een kaartje naar de brievenbus brengt. PostNL bezorgt meer dan 95% van de brievenbuspost op de juiste dag en op het juiste adres.

Als ik vandaag bestel, wanneer worden mijn kaarten dan bezorgd?

Vóór 12:00 besteld en betaald = dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen bezorgt PostNL in Nederland de volgende dag. Maar dit kunnen wij niet garanderen. Het is op het moment nog niet mogelijk om kaarten naar het buitenland te sturen.

Kan ik een gemaakte kaart nog wijzigen?

Om je snel van dienst te kunnen zijn, drukken we alle kaarten vrijwel meteen nadat ze besteld (= betaald) zijn. Het is daardoor niet mogelijk om een gemaakte kaart te wijzigen. Let dus goed op typefouten en controleer de data, adressen en teksten.

Kan ik bij Superkaartje ook een adresboek bijhouden?

Zodra je bent ingelogd bij Superkaartje, zijn er extra opties beschikbaar. Het adresboek waarin je zelf jouw adressen kunt bewaren is één van deze opties. Ook is er een kalender beschikbaar, waar je verjaardagen en belangrijke data kunt bijhouden.

Kan ik ook een adressenbestand gebruiken?

Jazeker, je kunt het heel eenvoudig uploaden. Je kunt ook eerst een voorbeeld downloaden, dit invullen en weer inlezen.

Hoe gaan jullie om met mijn adressenbestand?

Jouw privacy en die van je adressen is gewaarborgd. Je kunt dit teruglezen in onze algemene voorwaarden. Dit is echter juridische taal, die je wellicht niet overtuigd. Wij geven je adressen in ieder geval aan geen enkele partij door.

Hoe kan ik mijn kaarten betalen?

Credits kun je kopen via iDEAL. iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank en Postbank. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer info op de website van iDEAL.


 
SUCCESKAARTEN

1


2


3


4


5